eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]
  • Data: 2024-09-07 15:59:01
    Temat: Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Dnia Thu, 5 Sep 2024 12:50:29 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):
    > Jeśli np. mam pogląd że Kaczanowski jest durniem, to sobie mogę
    > wydrukować stosowne plakaty i rozwiesić na mieście? :) I jak będziesz
    > dochodził swoich racji skoro primo mleko już się rozlało a secundo ja
    > mieszkam za granicą?

    To nic nie ma do cenzury w internecie ponieważ na mieście jesteś skazany
    na oglądanie wszelkiego syfu reklamowego i ideologicznego a w internecie
    swobodnie wybierasz dotąd dopóki właśnie ktoś Ci tego wyboru nie ograniczy.

    > Niektóre formy cenzury są konieczne, prospołeczne, przyjęte w prawie i
    > obyczaju i powszechnie stosowane. Ty, jak sądzę, cenzurujesz pornhuba
    > wobec swoich dzieci i słusznie.

    To jest kwestia sprawowania opieki nad dziećmi. Chcesz nad dorosłymi
    ludźmi sprawować opiekę? I oni się na to zgadzają?