  • Data: 2007-11-12 01:15:38
    Temat: Re: Systemy OEM z myszką - czy legalne?
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakich kar? Kto je nakładał?

    Sąd. Jakich dokładnie, to tego nie wiem - przypuszczam, że to była
    kwestia indywidualna.

    > Kto konfiskował?

    Policja.

    > Mamy wolny kraj - wolno się tak umówić, że jak nie nakleję naklejki na
    > obudowę to muszę zapłacić ekstra haracz.

    Pamiętam m.in. sprawę małej firemki, której właściciel kupił w 2000/2001
    pokątnie Windowsa 98 - pozornie legalnego, ale jak się okazało, była to
    podróbka. I gość zabulił, gdyż wg sądu powinien się upewnić co do źródła
    pochodzenia softu, a nie kupować na targowisku bez faktury.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com