  • Data: 2007-11-11 21:26:19
    Temat: Re: Systemy OEM z myszką - czy legalne?
    Od: "Hubert M. Staniszewski" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie tylko, nawaliłeś trochę więcej.

    No faktycznie, troszkę za bardzo się rozpisałem uzasadniając pytanie; może
    prościej byłoby je prostu zadać bez zbędnej otoczki - wtedy nie byłoby
    dywagacji nt tego czy słusznie czy niesłusznie postępuję. No, mam nauczkę na
    przyszłość.

    > To jest grupa dyskusyjna. Nikt nie ma obowiązku odpowiadania ci, bo sobie
    > tak zażyczyłeś ani tak jak sobie zażyczyłeś. Można natomiast spokojnie
    > wykorzystać twój post do dysusji, która potoczy się zgodnie z
    > zainteresowaniem jej uczestników.

    Oczywiście i ja tego nie neguję. Niech się rozmowa toczy w dowolnym
    kierunku, jak kogos to interesuje to nawet moze nawet przejsc na historie
    ludobostw na Indianach przez hiszpańskich najeżdźców no i wasze do tego
    prawo, niemniej jednak szczególnym moim zaiteresowaniem cieszą się posty
    odpowiadające konkretnie na moje pytanie.

    > Tak, istnieje taka mozliwość.

    A ja nadal nic nie wiem.