  • Data: 2019-07-26 13:32:24
    Temat: Re: Swiry
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.07.2019 o 12:41, J.F. pisze:

    > Zielona Gora ...

    No i co, że Zielona Góra?

    > No i efekt taki, ze jakby wczesniej zareagowali, to juz by lekarze
    > zdazyli wypuscic, bo miejsca nie ma - trzeba zwalniac :-)

    Masz rację - najlepiej nic nie robić. Ogólnie wywiesić białą flagę - po
    chuj państwo ma realizować swoje obowiązki wobec obywateli, jak na tylu
    etapach może się nie udać - lepiej nie próbować. Może kogoś zajebie,
    może blok wysadzi i będzie, przy odrobinie "szczęścia" sam się zabije i
    będzie po problemie. Po co wojsko, skoro i tak możemy wojnę przegać. Po
    co szpitale - i tak ludzie w końcu umierają. Po co policja skoro potem
    sąd może zwolnić. Po co sąd skoro w piedrlach miejsc nie ma. Po co
    więzienia, skoro wszystko wcześniej nie działa;)

    > A drugi raz by nie zareagowali, bo niepoczytalna :-)

    Jeszcze raz - a czemu mieliby nie reagować? Niepoczytalności nie
    powoduje, że czyn zabroniony staje się dozwolony. Inaczej trynkiewicza
    trza by wypuscić i by sobie dzieci gwałcił na legalu.

    > Przeniesc do komunalnego mieszkania ... bez gazu, z pradem :-)

    A to w komunalnym wolno już zakłócać spokój, wyzywać sąsiadów, grozić im
    i popychać?

    > Z gdzie tam - konstytucyjne prawo do wyrazania opini :-)

    Cenię cię, za stawanie okoniem, ale twój argument jest nie do obrony.

    > No ale co proponujesz - do wiezienia ?

    Do leczenia - przecież wielokrotnie pisałem. Z nadzorem - ci ludzie są
    niepoczytalni i nie mogą sami kontrolować procesu swojego leczenia.
    Odstawiają leki często zamieniając je na alko. Mieszanka wybuchowa -
    świr na bani.

    No a jeśli państwo ma być bezradne, to niech ogłosi, że jest z kartonu i
    nie jest w stanie realizowac swoich obowiązków z powodu zwykłego świra,
    co jest od niego silniejszy. Oczywiście oznacza to także, że obywatele
    przestają mieć zobowiązania wobec państwa i moga problem rozwiązać we
    własnym zakresie jak bywało za średniowiecza. Tylko po chuj nam wtedy
    państwo?

    --
    Shrek