  • Data: 2019-07-26 14:15:14
    Temat: Re: Swiry
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.07.2019 o 13:49, J.F. pisze:

    > Nie musza pilnowac schodow, nie musza lapac koszulek ... wiec maja czas
    > na sprawdzanie trzezwosci :)

    Ale wiesz, że do stolicy ściągali kulsonów z całego kraju? A nawet jak
    nie, to dopóki biegają za pieszymi co na czerwoym przechodzą na pustym
    przejściu ich argumenty że "nie mają środków" i "nic nie moga zrobić
    dopóki kogoś nie zabije" są z dupy wzięte. Pieszy na czerwonym nikogo
    nie zabija, a kulson twierdzi, że mandat musi być i środki znajduje.
    Wiec niech się weźmie za sprawę świra na tej samej zasadzie.

    > Ochrona obywateli chorych psychicznie jest wazniejsza :-)

    To chujowo im wychodzi, bo wielu z nich robi sobie krzywdę.

    > Dla mlodych, bo dla emerytow to faktycznie po co :-(

    Chociażby dla konstytucji. Takie obraźliwe słowo na "K".

    > Ale niekaralny sie staje :-)

    Ale to nic z punktu widzenia policji nie zmienia. Mają reagować i
    zapobiegać - bez różnicy świr czy nie.

    > A trzymanie takich niedorozwinietych w wiezieniach zle wyglada.

    Dlatego nalezy ich leczyć. Przecież sąd bada poczytalność, ale nie jest
    tak, że jak niepoczytalny to przeprasza i mówi - ma pan tu licencje na
    zabijanie i prosze więcej nie zawracać sądowi dupy. Idzie zwykle na
    leczenie w zakładzie zamkniętym albo jest ubezwłasnowaniany skoro nie
    jest w stanie panować nad swoim postępowanim.

    > Ale Trynkiewicz poczytalny.

    No dobra - myślisz, ze zabójce Adamowicza czy kajetana przeproszą,
    wypuszczą i nakażą policji nie naprzykrzanie się na przyszłość?

    > Tak, umiesci sie obok tych, co czynszu nie placa :-)

    Aha. Niezły pomysł. A potem wydamy w pytę kasy na rewitalizację
    dzielnicy i rozrzucenie tej patologii geograficznie. Zresztą na jakiej
    podstawie chcesz kogoś "przenieść" z jego mieszkania?

    > Wyzywanie jak najbardziej tak.

    No i już masz punkt zaczepienia. Raczej nie jest tak, że cały blok się
    na kogoś uweźmie bez przyczyny więc można zacząć od notorycznego
    naruszania 51KW. Trzeba tylko chcieć. Problem w tym, że policja jest
    "bezradna" wobec "dobrze znanych policji". Prościej się przypierdolić do
    klienta w krawacie.

    > Popychanie ... a kto tu kogo popchnal ? :-)

    "Zaczęło się właśnie wtedy, kiedy jej córka wróciła z Warszawy.
    Zaczęło się nagrywanie, podsłuchiwanie. Któregoś razu, jak schodziłam
    ze schodów, to mnie popchnęła"

    --
    Shrek