  • Data: 2019-07-26 12:41:49
    Temat: Re: Swiry
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5d3aa752$0$17359$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 26.07.2019 o 07:58, J.F. pisze:
> [...]
    i-uciekly-kim-sa-kobiety-ktore-doprowadzily-do-wybuc
    hu/nn27c82

    >No swietnie - normalnie łamiąca wiadomość w sezonie ogórkowy -
    >policja zrobiła co do niej należy, co prawda za późno, ale coś tam
    >zrobiła. Czekam na "libację na skwrku"

    >Od 2017.

    >Może jakby dupy wcześniej ruszyli. No ale podobno się nie da. Środków
    >nie ma - wszystkie kulsony wyszło do pilnowania schodów, łapania
    >obywateli od koszulek i chodzących na czerwonym. btw - masz dowód, że

    Zielona Gora ...

    >jednak da się coś zrobić są ku temu podstawy prawne, ścieżka i
    >procedury.

    No i efekt taki, ze jakby wczesniej zareagowali, to juz by lekarze
    zdazyli wypuscic, bo miejsca nie ma - trzeba zwalniac :-)
    A drugi raz by nie zareagowali, bo niepoczytalna :-)

    > Ale łatwiej jest poczekać, aż sam sobie krzywdę zrobi, komuś, albo
    > popełni samobójstwo rozszerzone.

    Przeniesc do komunalnego mieszkania ... bez gazu, z pradem :-)

    >Popychanie, wyzywanie, ewidentne oznaki niepoczytalności.

    Z gdzie tam - konstytucyjne prawo do wyrazania opini :-)

    refleksja/j4tmb1t

    >O nóż łatwo, o kuchenkę na gaz też.

    Z siekierką sie przespacerowac po pokojach ? :-)

    No ale co proponujesz - do wiezienia ?

    J.