    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stefan W
    Date: Sun, 3 Feb 2019 12:42:09 +0100
    <5NT4E.297249$rs1.138769@fx07.ams1>
    <5c546437$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <q31sgq$d66$1@node1.news.atman.pl> <Wr45E.229679$0O1.205425@fx13.ams1>
    <q33c6a$fql$1@node2.news.atman.pl>
    <5c556130$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <q33oml$3uk$2@node1.news.atman.pl>
    <5c5596a7$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c55d700$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <q34l8i$m3b$1@node2.news.atman.pl> <q34mc4$2ij$1@node1.news.atman.pl>
    <q34o11$m3c$3@node2.news.atman.pl>
    <5c56106f$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <q369cb$h8v$2@node1.news.atman.pl>
    <5c56d123$0$485$65785112@news.neostrada.pl>

    > A jak z innego poleci. Albo nie mogąc wejść do samolotu ową
    > enigmatyczną"wielką rzecz" odwali w pociągu?

    Z grubsza to samo, co z facetem napierdalajcym żonę/konkubinę/partnerkę
    (albo na odwrót). Przyjedziecie, zwiniecie, a on pobije ją kiedy indziej
    (i może mocniej). I co - to jest powód, żeby nie interweniować? Naprawdę
    nei nadążam za twoim tokiem rozumowania.

    > Nie. Przejście na czerwonym jest wykroczeniem. "Wielkie rzeczy" nie.

    No wiec tak jak pisałem - macie problem ze zdrowym rozsądkiem. Dlatego
    pozostawienie czegokolwiek zdrowemu rozsądkowi funkcjonariusza kończy
    się często... delikatnie mówiąc słabo. Nie mam pomysłu jak to zmienić,
    skoro policjanci prezentują taki tok rozumowania jak ty i to 30 lat po
    upadku komuny...

    Shrek