    From: uosiu <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Starsza osoba i mieszkanie wnuczki.
    Date: Wed, 22 Jul 2009 23:44:35 +0200

    > A wnuczka w mieszkaniu mieszka? Bo jak nie, to w sumie poniekąd jestem w
    > stanie ją zrozumieć, że niespecjalnie się mieszkaniem interesuje. Z
    > prawnego punktu widzenia babcia może sie z mieszkania wyprowadzić i
    > wówczas wnuczka albo będzie płacić, albo nie. babcia może również
    > przestać za mieszkanie płacić (w końcu nie jej) i dług będzie narastał i
    > dotyczył wnuczki. Innych rozwiązań w tej sytuacji nie widzę.

    Wnuczka nie mieszka i nigdy nie mieszkała w tym mieszkaniu, żyje sobie w
    mieście oddalonym o 200 kilometrów.
    Jednak w/g tego co mówi babcia, bo papierów na to nie ma żadnych,
    wnuczka miała się nią opiekować na starość w zamian za mieszkanie a tak
    się nie dzieje.
    Wyprowadzić się babcia nie ma dokąd, reszta rodziny też się specjalnie
    jej losem nie interesuje, bo są przekonani, że wnuczka jakoś babci pomaga.