  • Data: 2009-07-23 07:46:16
    Temat: Re: Starsza osoba i mieszkanie wnuczki.
    Od: uosiu <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Baloo napisał:
    > "uosiu" <a...@o...pl> napisał

    > Wcześniej napisałeś jedynie, że babcia mogła mieszkać w tym mieszkaniu
    > do śmierci.
    Nie wiem jaki jest stan faktyczny, babcia natomiast twierdzi, że miała
    mieć opiekę i mieszkanie do końca życia.
    Na opiece specjalnie babci, nie zależy, ale dobijają ją koszty
    utrzymania mieszkania i to chciałaby jakoś zmienić.
    Na mieszkanie od gminy liczyć nie może, obecnego zamienić na mniejsze
    też nie.

    > A gdyby babcia nie przekazała mieszkania wnuczce, to w jaki sposób
    > dawałaby sobie radę?

    Gdyby to było nadal mieszkanie komunalne prawdopodobnie zostałaby
    przekwaterowana albo przez gminę, albo na własne życzenie, już kilka lat
    wcześniej na mniejszy lokal, tańszy w utrzymaniu.
    Gdyby sama była właścicielem też już by już dawno zamieniła na na
    mniejsze, a różnica w cenie i zaoszczędzone pieniądze pozwoliły na
    dalsze utrzymanie.