  • Data: 2004-05-13 12:30:09
    Temat: Re: Sprzedaż domu a "martwe dusze"
    Od: "Falkenstein" <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "@dams" <a...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:tnJoc.81546$O9.79850@news.chello.at...

    > hahaha - człowieku wyjedź do Niemiec a rodzina niech pójdzie cie
    > wymeldować - NIE MA SZANS

    jeżeli udowodni że ten co wyjechał stale nie mieszka - wtedy taką osobę
    winno się wymeldować w trybie administracyjnym

    > ale

    > hahaha troszku się mylisz

    Ja się mylę? Nie powiedział bym.

    > Znaczy że osoba zameldowana nie może przyjść mówiać że tu mieszka a nie ma
    > gdzie indziej pójść ?

    Przyjść może. Ale nie ma obowiązku jej wpuścić. Bo meldunek potwierdza fakt
    zamieszkiwania, a nie prawo do zamieszkiwania. Prawo zamieszkiwania
    potwierdza np umowa najmu albo przydział lokalu.

    > (lepiej niech osoba która kupiła to mieszkanie takiej
    > sytuacji nie przeżyje). Kiedyś kupowałem mieszkanie i było jedno całkiem
    > fajne - ale był ktoś zameldowany kto ponoć mieszkał we francji i nie miał
    > zamiaru wracać i co ?? .... właściciel już z ceny schodził 20tys bo nikt
    > czegoś takiego nie chciał kupić.

    A czy ten ktoś zameldowany miał prawo zamieszkiwania? Był wymieniony w
    przydziale? Był właścicielem mieszkania? Bo jeżelitak to nie problem w
    meldunku tylko w tych uprawnieniach.

    > Dlaczego banki przy kredytach
    > mieszkaniowych wymagają pisemka od sprzedawcy że nikt nie jest zameldowany
    > ???? - tak sobie - raczej nie ...

    Bo w bankach siędzą niedouczone biurwy, którym wydaje się, że zameldowanie
    daje prawo do zamieszkiwania.

    > Troszkę to i chroni obywatela żeby cię ktoś nie wymeldował wbraew twojej
    > woli ...

    Zameldowanie to urzędowe pośwaidczenie FAKTU zamieszkiwania. Jak faktycznie
    w danym miejscu nie mieszkam to co tu ma do rzeczy moja wola bycia
    zameldowanym?

    --
    Falkenstein