eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedawca a wymiana wadliwego produktuRe: Sprzedawca a wymiana wadliwego produktu
  • Data: 2006-11-30 08:37:52
    Temat: Re: Sprzedawca a wymiana wadliwego produktu
    Od: PaRaGaS <l...@m...sig> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Schwester napisał(a):

    >> Fakture brales na firme ??? Czy byla to faktura imienna ?? Jak znam zycie i
    >> listopad to byl to zakup na firme a to troche zmienia postac problemu .
    >
    > Jeśli nie brałeś na firmę to zawieź monitor do sklepu i zostaw im pismo
    > z reklamacją, a na drugiej kopii każ sobie podpić potwierdzenie odbioru.
    > Monitor zostaw w sklepie bez karty gwarancyjnej. Jeśli po 14 dniach nie
    > dostaniesz odpowiedzi to znaczy, że uznali Twoje roszczenia.
    > Wzór reklamacji znajdziesz w internecie.

    Niestety, faktura jest na firmę.
    Czy to zmienia sytuację w jakiś diametralny sposób?

    --
    PaRaGaS /\/\
    gg: 1184355 =(~.~=) http://www.last.fm/user/PaRaGaS
    tlen: paragas | \ www.paragas.glt.pl
    paragas na gmail com (__)_)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1