eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch › Re: Sprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch
  • Data: 2024-05-07 20:41:26
    Temat: Re: Sprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.05.2024 o 19:43, J.F pisze:

    > Nie, nie mają możliwości.

    Tak - nie mieli też możliwości podjechać zapytać świadka który znał
    gości co zajebali moto ani podjechać jak wiedzieli gdzie stoi bud do
    którego go zapakowali...

    > Myslisz, ze ABW ma zdjęcia wszystkich nastolatków?
    > Z legitymacji szkolnych?

    Zdjęć raczej nie - kartotekę mają. Policja też ma.

    > No i co proponujesz - chodzic po Warszawie i rozglądać się?

    Ale w czym? W tym konkretnym przypadku? Chyba nie myślisz że chodzili i
    się po prostu rozglądali - więc metody mają. A moim to konkretnie
    dostali adres zamieszkania świadka, który znał sprawców i nagrał się
    nawet na kamerze że widział jak moto ładowali. W sumie jak to mało, to
    co trzeba? A nie podołali.

    > No cóż, odpadło "a co my tam będziemy pomagać, niech sobie idzie do
    > sądu cywilnego".

    Ogólnie odpadło "niedasie".

    > Ale jednak jakies szczęscie musieli miec

    Tak - i akurat mieli szczęście w tak politycznej sprawie a pech ich
    prześladuje przy kowalskim:P Bujać to my a nie nas:P

    > No to teraz mogłoby być pół dnia. Ale nie było.

    Bo to na ogół gówno daje. Zwykle trzeba po prostu wziąć się do dobrej
    policyjnej roboty to i rezultaty będą.

    > A zdjęcie ... jakie sobie rabin kamery kupił, taka jakość będzie.

    Kiedyś pracowałem w okolicy to zawsze stał radiowóz albo dwa i samochód
    ochrony. Teraz po braunie i protetach przeciw temu co odpierdala Izrael
    raczej mniej nie ma.

    > Robert pewnie nie wie, jak go szukali, i raczej by nie przyznał.

    Zapewne po kamerach sprawdzili do którego hostelu poszedł.

    > Ale może chcieli wrobic ... tylko dlaczego, to raczej nie jest jakas
    > bardzo wpływowa rodzina :-)

    Jak nie - celebrytka i to dziana...

    > W dodatku wniosek o pomoc prawną poszedł chyba jednak jako świadka ...

    Bo znależli go jak już mleko się wylało i było jasne że w sprawstwo go
    nie ubiorą - pieprzone pismaki...

    > no ale zarzuty zawsze można zmienić :-)

    > Moze i tak, ale co byś chciał ugrać - odszkodowanie?

    Tam oprócz niego zginęły trzy osoby - i to też dziane - jest komu
    pozywać. No i nie może być żeby banan był tak po prostu winny. Temu
    angol przechodził, tamtemu kia z niewyjaśnionych przyczyn wyjebała w
    barierki a on odbijał żeby ją ominąć i dwa niepowiązane wypadki wyszły...

    > Ale ponieważ okno było blisko, to mógł nie trafic w mur, i zarzut
    > "sprowadzenie ryzyka" jest zasadny.

    Ale tam nie ma sprowadzenia ryzyka a sprowadzenie pożaru. A żeby go
    ubrać w usiłowanie to należy udowodnić że rzeczywiści usiłował.

    > I jak będzie miał dobrego adwokata, to może się tak skończyć :-)

    I pewnie będzie miał. Jestem prawie pewny że mu jakiś braun pomoże albo
    w ostateczności zbiórkę zrobią. A linia obrony jest oczywista i w teori
    (poza robieniem kurwy z logiki przez sąd przy pomocy "kontrowersyjnych
    biegłych") nie ma słabych punktów. A i pewnie będzie trochę widowni.
    IMHO skończy się na mniej dentych zarzutach a kolo dostanie jakieś zawiasy.

    > Ale okno blisko, a mur wąski ...

    No ale nie trafil, ani nie celował (więc co to za usiłowanie).

    > No własnie - jak nie karany, a młody przecież, to nie będzie w
    > kartotece.

    Będzie, tylko czysty. Choć wystarczy zadzownić do macierzystego
    komisariatu i będzie historia wszystkich interwencji i niego (a pewnie i
    wobec niego).

    > Jest taka możliwość. Ale czy kamery są tam wystarczająco blisko
    > siebie?

    TAm - raczej dużych dziur nie będzie.

    > Z BTS chyba troche gorzej, bo ... co kilometr?
    > A ludzi w okolicy dużo, i BTS też trochę.
    > Jakby udało się po po kamerach ustalić choc częśc trasy, to jakby
    > łatwiej odszukać.

    No widzisz - jak się postarać to można:P

    > Jest taka możliwość, choc jak dzielnicowy ma znac tysiace młodzieży z
    > jednego osiedla.

    Od tego on jest.

    > Rozkaz rozkazem, ale jeszcze możliwości trzeba mieć.
    > A te wcale nie są takie oczywiste czy pewne.

    Jak widać się da.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!