  • Data: 2020-09-16 19:35:17
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.09.2020 o 17:47, J.F. pisze:

    > Nie wiem, ty tu reprezentujesz policje :-)

    Błądzisz. Nikogo nie reprezentuję, a już najmniej Policję.

    > Bo na moj gust to trojako, a moze nawet czworako:
    > -samorzad olewa opinie i wydaje zgode,
    > -komendat chyba sie moze odwolac od decyzji
    > -samorzad sie godzi z opinia i nie zezwala,
    > -Owsiak idzie do sadu,
    > -w razie zgody sadowej ... komendant znow sie chyba moze odwolac ...

    Nie chce mi się tego śledzić, bo problem jest w innym miejscu zupełnie.
    Przedmiotem opinii Policji ma być bezpieczeństwo imprezy, a nie jej
    legalność. Gdyby Policja w związku z procedowaniem takiego wniosku
    powzięła informację o przestępczym charakterze imprezy, to wszczyna
    postępowanie karne, ale jeśli sama impreza zagrożenia bezpieczeństwa nie
    niesie, to musi wydać pozytywną opinię.

    --
    Robert Tomasik