  • Data: 2020-09-16 17:47:23
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f620dc4$0$554$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 16.09.2020 o 12:07, J.F. pisze:
> [...]
    >>> ust. 2 Ustawy z dnia 20 marca 2009r. o bezpieczeństwie imprez

    >No i co dalej? Nie chce mi się śledzić tematu.

    Nie wiem, ty tu reprezentujesz policje :-)

    Bo na moj gust to trojako, a moze nawet czworako:
    -samorzad olewa opinie i wydaje zgode,
    -komendat chyba sie moze odwolac od decyzji

    -samorzad sie godzi z opinia i nie zezwala,
    -Owsiak idzie do sadu,
    -w razie zgody sadowej ... komendant znow sie chyba moze odwolac ...

    J.