  • Data: 2020-09-07 22:48:25
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Od lat postuluję aby każdy glina na służbie miał kamerkę nie do
    > wyłączenia i nie do skasowania. Wydawaną i zdawaną u specjalnego,
    > zaprzysiężonego urzędnika nie mającego nic wspólnego z policją.
    > Wtedy było by jasne, czy nożyczki zagrażały albo czy naprawdę chciał
    > rozjechać. Zniknęłyby pobicia w sraczach czy korytarzach. Policyjni
    > socjopaci byliby pod kontrolą.

    A i ile pomówień by padło. Jestem za. Przy czym nożyczki są raczej
    faktem. Znaleziono je, a i wszyscy twierdzą, że zastrzelony je miał.
    Podobno jakieś folijki nimi wcześniej ciął. Wątpliwość wzbudza ich
    ostrość, ale to też da się przecież teraz ocenić. To, że uciekinier
    obrócił się do policjanta można stwierdzić po tym, że przecież w plecy
    go nie postrzelił. Tak wiec postulat słuszny, tylko w tym konkretnym
    wypadku mało wnoszący do sprawy.

    --
    Robert Tomasik