  • Data: 2020-09-07 22:51:54
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.09.2020 o 13:40, RadoslawF pisze:

    > A teraz udowodnij że to był atak na funkcjonariusza. Bo ostatnie co
    > widzieli świadkowie to jak umundurowany bandyta atakuje a potem goni
    > ofiarę. Jeśli to był atak to na dzisiaj mamy tylko dowody że zabójca
    > atakował ofiarę.

    Postrzelił go w brzuch, a nie plecy. No to musiałbyś założyć, ze facet
    uciekał tyłem, co wydaje się niedorzeczne w świetle doświadczenia
    życiowego.

    > A z nożyczkami to jak na razie kazdemu wolno chodzić.

    Nie ma zakazu chodzenia z nożem, siekierą, czy mieczem samurajskim, ale
    jak się tym zamachniesz na kogoś, a ten Cię zastrzeli, to brak zakazu
    niewiele tu wniesie do sprawy.

    Tak, czy siak od czasów prawa rzymskiego wszelkie niejasności należy
    tłumaczyć na korzyść oskarżonego, więc jeśli nie znajdziemy dowodu na
    to, ze nie zaatakował, to policjant będzie niewinny.

    --
    Robert Tomasik