  • Data: 2009-08-19 09:00:36
    Temat: Re: Sprawa w niemieckim sądzie
    Od: Wycior <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ile razy jeszcze bedziesz to wysylal?

    Przepraszam, ale myślałem, że coś nie tak z moim czytnikiem. Nadal nie
    pokazuje moich wiadomości, więc próbowałem wysyłać ponownie. Przed
    momentem dopiero wyguglałem swojego posta z waszymi odpowiedziami.

    Sądzę, że nie jest to żart, ani też zdjęcie z radaru. Zostałem
    zatrzymany w Niemczech prowadzac pojazd niezarejestrowany jeszcze w
    Pl, który zaopatrzony był w niemieckie numery rejestracyjne pochodzące
    z innego pojazdu. W takim stanie kupiłem, a to jak znalazłem się na
    terenie Niemiec to inna bajka. Początkowo dostałem pismo z prokuratury
    niemieckiej, że zarzucma mi się prowadzenie pojazdu bez obowiązkowego
    OC i o "podrabianie dokumentów". Blachy miałem założone właśnie w celu
    wypisania polisy miesięcznej, więc szybciutko przesłałem sąsiadom
    kopię polisy. W kolejnym piśmie, otrzymałem informacje o terminie
    rozprawy i że oskarżony jestem o podrabianie dokumentów.

    --
    Pzdr., Wycior