  • Data: 2003-10-30 18:44:05
    Temat: Re: Sposob na halasliwych sasiadow ? HELP !!!
    Od: "Margarita" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    news:91r371-ct2.ln1@ziutka.router...
> [...]
    Wam

    > Szczerze? Nie bardzo :) ale biorę poprawkę na emocje i statystykę, i z tą
    > poprawką ciągle wychodzi mi, że jednak może mieć powody. Wystarczy że jest
    > to 5h dziennie w godzinach od 17tej do 22giej.

    Z grubsza wyglada to tak: wstaję 6:30 i granie sie zaczyna, trwa
    przynajmniej do
    mojego wyjscia do pracy czyli 7:30. Wracam 16:30 i juz gra w najlepsze,
    potwornie
    glosno. Po 22 przycisza, choc lupanie slychac nadal, trwa to do polnocy,
    czasem dluzej...
    Mozliwe, ze robi jakies przerwy podczas mojej nieobecnosci, ale nie bede
    sobie
    specjalnie brac urlopu, zeby to sprawdzic :)

    Wspominalam juz w ktoryms z postow, ze nie smialabym zawracac Szanownym
    Grupowiczom
    glowy, gdyby sprawa nie przekraczala granic zdrowego rozsadku.

    Pozdrawiam
    Olka