  • Data: 2011-01-31 23:39:11
    Temat: Re: Spór z bankiem o błędnie wykonany przelew
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/31/2011 3:46 PM, Robert Tomasik wrote:

    > Dane co do numeru rachunku? W jakim celu miałoby to tak działać?

    dla uproszczenia wklepywania, zeby tyle nie klepac.
    w ramach odzialu tylko koncowke wklepuja, reszta wylicza sie sama,
    potrzebna tylko do wydruku.
    Przekrec do paru oddziałów. Nieraz spotkałem sie, ze prosili tylko
    koncowke rachunku, zeby im podac. nie potrzebwali calego numeru, zeby
    dostac sie do danych.