  • Data: 2011-02-01 02:02:34
    Temat: [OT] Re: Spór z bankiem o błędnie wykonany przelew
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:pan.2011.01.31.20.40.30@rudak.org...

    > Dość trudno wstrzelić się z takim błędem.

    Gdy moje dzieci miały około 10 lat (czyli 13 lat temu około nomen omen)
    miałem komputer zabezpieczony hasłem na BIOS.
    Dzieciaki weszły jednak. Wydobyłem z nich (bez tortur) jakie wpisywały
    hasło.
    To było ZUPEŁNIE INNE HASŁO NIŻ MOJE.
    BIOS trzyma jedynie symę kontrolną haseł, zatem wiele haseł
    prowadzi do BIOSU.

    Być może taki przypadek zaistniał i w tym przypadku.
    Gdybym był paranoikiem, nie odważyłbym się korzystać z haseł, PINów
    i innych darmowych pieprzot...

    Feromon