  • Data: 2011-02-01 00:43:50
    Temat: Re: Spór z bankiem o błędnie wykonany przelew
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ii7kor$nnh$12@inews.gazeta.pl...

    > niepotrzebnie zakladasz, ze postepowanie banku jest z sensem

    Nie zgodzę się z Tobą. Oczywiście, bank jak każda duża korporacja rządzi
    się dość pokrętną logiką, ale moim zdaniem nie będzie sobie sam gola
    strzelał. Kilku niezadowolonych klientów, którzy zaczną dym robić w sieci
    moze im więcej strat przynieść, niż strata ułamków sekund na wpisanie dwóch
    dodatkowych cyferek.