    Date: Mon, 31 Jan 2011 20:29:32 +0100
    From: Paweł Andziak <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spór z bankiem o błędnie wykonany przelew

    W dniu 31.01.2011 20:18, Robert Tomasik pisze:

    > I to raczej wyklucza jej celowe działanie. System powinien taki błąd
    > wychwycić na zasadzie błędu cyfry kontrolnej. Wpisz ten nowy rachunek do
    > sparwdzarek, które są w sieci, czy daje to poprawny numer rachunku - ale
    > idę o zakład, że tak.

    Ale ja nigdzie nie mówiłem, że ktoś coś zrobił celowo. Mam wątpliwości
    co do prawidłowego działania systemu informatycznego w banku, bo wygląda
    to jakby system podpowiadał najbardziej zbliżony numer rachunku.
    Dopuszczam również możliwość, że jednak zupełnie losowo udało się
    kasjerce trafić w istniejący rachunek.

    Pozdrawiam,

    Paweł