  • Data: 2011-01-31 21:08:40
    Temat: Re: Spór z bankiem o błędnie wykonany przelew
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/31/2011 1:34 PM, Michał Pysz wrote:

    > gdyby było tak jak piszesz to stosowanie sumy kontrolnej nie miało by
    > sensu, zresztą nikt by jej wtedy nie pisał nigdzie bo po co jak się sama
    > wyliczy.

    teoria sobie, a zycie sobie.
    pewnie dla wewnatrznych rachunkow posluguja sie tylko koncowka.
    A przelew byl wewnatrz banku.
    Nawet w 99% moge zgadnac jaki to bank i wcale nie bylbym zdziwiony.
    Do dzis wykonujac polecenia jako pełnomocnik na wszystkich wydrukach
    figuruje jako wlasciciel i nie da sie tego odkrecic "bo tak system
    dziala i co ja na to moge poradzic".