  • Data: 2011-05-16 08:52:27
    Temat: Re: Spolka cywilna
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z kategorii "nikt nie stosuje": masz świadomość, że z SC nie wolno
    > "wyciągać" zysku do celów osobistych poza rocznym rozliczeniem
    > oraz ew. zamknięciem spółki? W życiu bym na to nie wpadł :P
    > ale kiedyś grupowicz zapodał problem...

    Gotfryd, od Ciebie można by się spodziewać podania podstawy prawnej (nie
    wolno - czyli jest wyraźny zakaz i sankcja w jakiejś ustawie - jakiej?)
    albo chociaż dokładnego namiaru na post tego mitycznego grupowicza, może
    tam jest coś poza "księgowa mi powiedziała, że nie wolno".

    Pan Jan i pan Piotr, maja po 50% udziału w sc i ustalili, że co miesiąc
    wypłacają sobie jakąś kwotę na poczet zysku, każdemu po równo, kwotę
    każdorazowo dostosowują do możliwości finansowych spółki (sytuacja do
    zaobserwowania w spółce wybranej spośród innych zaawansowaną metodą
    statystyczną "rzuć kamieniem w grupę spółek s.c.").

    I teraz czekamy na straszliwe konsekwencje tych finansowych manipulacji...

    Gotfrydzie, do dzieła!

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813