  • Data: 2006-12-13 23:01:29
    Temat: Re: Spamuja, spamuja, spamuja - czy sady sie tym zajmuja?
    Od: "Igor" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktos juz wywalczyl cos w takiej sprawie? Wkurzaja mnie maksylamnie,
    > dziennie mam po 20 mail w ciagu godziny tego typu bzdur, czesto
    > "ynteligentna" osobka zalacza DOCi wazace po 300KB :( Masakra. Chce sie
    > zabawic w moja pierwsza rozprawe, jesli to jest do wygrania.

    Każda sprawa jest do wygrania... nie spotkalem się jeszcze z żadną sprawą,
    acz kolwiek ostatnio przygotowywałem opinie dla klienta, który chce
    przesyłać korespondencję reklamową... chyba mu to obrydziłem :-) Faktycznie
    nikt tego nie przestrzega, ale przecież mamy odpowiednie przepsiy...

    Życzę powodzenia

    Igor
    www.serwisprawa.pl
    Sprawiedliwość idzie za prawem...