  • Data: 2006-12-13 14:53:55
    Temat: Spamuja, spamuja, spamuja - czy sady sie tym zajmuja?
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    czy byl jakis proces, moze precedensowy, chodzi mi o umyslne rozsylanie spamu
    przez firmy (juz polozmy krzyzk nad lamerami@botnet) ktore skads (tak mowia)
    zakupuja baze email i laduja piekny spam o ich cudownych szkoleniach,
    produktach, lamia przy tym ustawe - pelna oferta, reklama na maila na dole
    wzmianka ze moge sie wypisac ewentualnie - w domyslnie uznali ze bede
    zainteresowany a przeciez nie moga, nigdzie sie nie zapisywalem.

    Czy ktos juz wywalczyl cos w takiej sprawie? Wkurzaja mnie maksylamnie,
    dziennie mam po 20 mail w ciagu godziny tego typu bzdur, czesto "ynteligentna"
    osobka zalacza DOCi wazace po 300KB :( Masakra. Chce sie zabawic w moja
    pierwsza rozprawe, jesli to jest do wygrania.