  • Data: 2005-08-10 08:31:47
    Temat: Re: Śmierdząca sprawa :)
    Od: "Leszek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty zapewne nie masz  nic -stąd frustracja. Od wieków wieś zajmowała  się
    > hodowlą gdyż jest do tego przeznaczona  Nie ma  nic gorszego jak nabycie
    > manier pańskich przez mieszkańca wsi, który zapomina swoich korzeni -
    > szkoda słow./ostatnia wypowiedż dot. użytkownika Leszka/.
    > KK

    Kolego wiem czym zajmuje się wieś i nie obca mi praca fizyczna, ciężka praca
    fizyczna. Chodzi mi tylko o to, że sąsiad składuje bez żadnego zabezpieczenia
    obornik, składuje go na gołej ziemi, przy samej granicy z moją działką - 10 m
    od domu. I nie jest to jakaś mała ilość tylko góra o wysokości 3-4m. Ma
    możliwość składowania w miejscu gdzie nikomu by to nie przeszkadzało, ale woli
    robić na złość. I wcale nie jestem sfrustrowany tym, że On "ma" a ja nie "mam
    nic". Jest wręcz odwrotnie. Tak na prawdę to ten sąsiad jest sfrustrowany.
    Wygonił żonę i dzieci z domu, no i teraz wyładowuje się na mojej rodzinie,
    bardziej intesywnie jak wypije, a często pije. Darowałem sobie już jego teksty
    jakie kieruje w stronę mojej rodziny, ale tą sprawę chciałbym uregulowąć
    zgodnie z prawem. Czy aż tak dużo wymagam.