  • Data: 2024-09-05 13:23:32
    Temat: Re: Smierci Natalii z Andrychowa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 05 Sep 2024 00:00:31 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > [..]
    >
    > Paradoksalnie nie ma to MZ za dużego znaczenia. Nikt jej stanu dokładnie
    > nie znał, więc należało przyjąć najgorszy mozliwy scenariusz (że
    > potrzebuje natychmiastowej pomocy). Już bardziej istotne MZ jest
    > pytanie, czy posiadane dane wskazywały, że ten scenariusz jest aż tak
    > zły. Napisałeś gdzieindziej, że to nie jest zwyczajna (często
    > występująca) sytuacja. Prawda, ale z rozmowy wynikało, że dziewczynka
    > traciła przytomność. Potem kontak się urwał. Przyjmując, że to nie była
    > inscenizacja, wniosek: lezy gdzieś nieprzytomna. Jakby to się stało w
> [...]

    No własnie nie - leżała na parkingu supermarketu. Ruchliwe
    Tyle, że przy jakiejś przyczepie z reklamą, mogła upaść i leżeć
    częsciowo pod przyczepą, czy np przy kołach, i w ogóle nie wyglądać
    jak człowiek.

    Więc jakby tacy logiczni byli, to by przeszukiwali całkiem inne
    miejsca.

    Namierzanie telefonu byłoby tu bardzo przydatne, gdyby się udało
    dostać pozycję w miarę dokładnie i szybko, a zdaje się, ze tak się nie
    da.
    Albo istotnie ten piest tropiący, tylko znów - trzeba by go szybko
    uruchomić.

    J.