    From: <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Służebność- pomocy!
    Date: Tue, 14 Dec 2004 14:21:22 +0000 (UTC)

    Bardzo dziękuję za pomoc. I prośba o jeszcze jedno wyjaśnienie - jeśli
    dożywocie - to zachowek rozumiem wchodzi w grę. Wujostwo ma córkę, od 20 lat
    za granicą. Kontakt z nią mają telefoniczny, o żadnej pomocy finansowej nie
    wiem, zresztą stan finansowy wujostwa jest fatalny, więc pomocy od niej
    najpewniej nie mają żadnej. Pomagam ile mogę, od lat, pewnie pomagać będę
    dalej niezależnie od ustanowienia dożywocia. Rozumiem z tego co mi napisałeś,
    że córka będzie miała prawo do zachowku. Pozdr.