eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSlozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie) › Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
  • Data: 2005-03-27 15:55:00
    Temat: Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał R wrote:
    > Użytkownik Sate napisał:
    >
    > no szkoda, że Polak zawsze musi kombinować i oszukiwać. Z postu wynika,
    > że jesteś winien stawianych Ci zarzutów, czyli złamałeś prawo -
    > konkretnie kodeks drogowy. Mam nadzieję, że nie opłaci Ci się to całe
    > robienie cyrków i dostaniesz troche więcej niż być chciał. A my wszyscy
    > musimy opłacać Sądy rozpatrujące takie sprawy... Sędzia zamiast zająć
    > się poważnymi sprawami - będzie oglądał L4 itp...

    Nerwosolku?

    Sate nie mówi, że faktycznie popełnił wykroczenie i chce się wymigać. A
    po pół roku można faktycznie nie pamiętać, czy danego dnia nie korzystał
    z samochodu ktoś inny - jeśli czasem się to zdarzało.

    To po pierwsze.

    Po drugie, jak jesteś taki świętojebliwy, to z jaką prędkością się ty
    poruszasz? Zawsze grzecznie, zgodnie z (nieważne jak idiotycznymi)
    ograniczeniami?