eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSlozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie) › Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
  • Data: 2005-03-27 17:57:50
    Temat: Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał R wrote:
    > Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    >
    > hmmm chyba się wygłupiasz... przykra jest kultura na usnecie.
    > z resztą nie wazne, nie obchodzi mnie ta cała sprawa. Może zmienisz
    > zdanie jak przez takiego cwaniaka zginie Ci ktoś bliski z rodziny, czego
    > Ci z całego serca nie życzę. dla mnie EOT

    Cóż - tylko udało ci się wykazać, że faktycznie jesteś palant. I w
    dodatku nie masz bladego pojęcia o bezpieczeństwie w ruchu drogowym.

    Uzasadnienie:

    1) prezentujesz tzw. "metalność Kalego". Tobie wolno łamać przepisy, a
    każdy inny, który zostanie przyłapany na takim samym złamaniu przepisów,
    a chce uniknąć przesadzonej kary, to morderca, zbrodzień i w ogóle dno
    moralne.

    2) twierdzisz, że przekraczanie prędkości automatycznie powoduje
    powodowanie zagrożenia. Jest to bzdura - to nie dostosowanie prędkości
    do warunków drogowych stanowi dopiero zagrożenie. Warunki drogowe
    obejmują: nawierzchnię, cechy pojazdu, umiejętności kierowcy, otoczenie
    drogi, długość trasy, pogodę... Mały fiacik jadnący autostracą legalne
    110 jest bardziej niebezpieczny od np. VW Passata jadącego tą samą trasą
    150km/h. A i tak nie jest to zagrożenie największe - największe
    zagrożenie powodują ci, co wykonują manewry na ślepo i nie
    przestrzegając pierwszeństwa. Kiedyś mało mnie nie zabił cholerny
    kapelusznik z denkami butelek na oczach - jechał na ślepo, olewając
    pierwszeństwo... spokojne 40km/h (cały czas).