eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSlozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie) › Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
  • Data: 2005-03-27 17:01:57
    Temat: Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Onzo wrote:

    > No jego 3 wersje obrony, a w szczególności 3 wyraźnie sugeruje, ze chce się
    > wymigać.

    Wyraźnie?

    To tylko jedna z metod uniknięcia kary niesłusznej (lub niesłusznie
    wysokiej, jeśli faktycznie to on owo wykroczenie popełnił - mam na myśli
    te koszta sądowe: nierzadko się zdarza, że tak się ślimaczą, że
    przekroczone zostają terminy ustawowe i sprawa MUSI trafić do sądu -
    który 'z automatu' skazuje i dolicza koszta).