eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSlozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie) › Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
  • Data: 2005-03-27 16:29:11
    Temat: Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
    Od: Rafał R <r...@U...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Sate nie mówi, że faktycznie popełnił wykroczenie i chce się wymigać.

    moim zdaniem tak właśnie wynika z jego postu. Nigdzie nie napisał że
    jest niewinny - przeciwnie - zapytał się wprost którą ściemę lepiej
    uzyć. Na podstawie powyższego wnioskowałem to co napisałem, zdania nie
    zmieniłem.

    > Po drugie, jak jesteś taki świętojebliwy, to z jaką prędkością się ty
    > poruszasz? Zawsze grzecznie, zgodnie z (nieważne jak idiotycznymi)
    > ograniczeniami?

    czy zawsze z przepisami? Zawsze mieszcze się w przedziale prędkości
    nakazanej + tych 15 -20 km/h za które i tak by mnie nie zatrzymali. Nie
    oszukujmy się... Gdyby fotoradary ustawić na 51 km/h to 3/4 policjantów
    musiałoby zajmować się wyłącznie obrabianiem zdjęć i wypisywaniem
    mandatów. Policji nie stać na zajmowanie się wykroczeniami rzędu 10 km/h
    o czym mówi wprost. Fotoradary ustawia się najczęściej tak by wyłapywały
    tych naprawde niebezpiecznych i nierozsądnie zachowujących się
    kierowców. Jeżeli ktoś przekracza prędkość dopuszczalną o więcej jak te
    20 km/h to nie mamy co gadać o świętojebliwości.

    No i pozostaje druga sprawa... ograniczenie idiotyczne czy nie... tak
    jak pisałem. Kzdy oszukuje, każdy kręci... jak to Państwo ma wyglądać.

    Uprzedzając Twoje pytanie. Nie kręcę, nie oszukuję, udzielam się
    społecznie i jakaś cholera zniszczyła mi auto :(

    --
    Pozdrawiam!
    Rafał R