  • Data: 2007-06-29 16:46:42
    Temat: Re: Skradziony akt własności
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacent" <j...@w...interia.pl> napisał

    > Nie rozumiem zaś odpowiedzi w której padło pytanie co rozumiem jako akt
    > własności? Po prostu papiery miała, że jest właścicielką dwóch działek.

    Mogła mieć np. akt notarialny (umowa kupna lub darowizny), postanowienie
    sądu, odpis z księgi wieczystej. Żadnego z tych dokumentów nie nazwałbym
    aktem własności. Kradzież takiego dokumentu nikomu nic nie daje a jego
    utrata nie stanowi większej szkody i nie wiąże się z utratą własności
    nieruchomości.
    Poza tym w przypadku wymienionych dokumentów nie masz oryginału tylko
    odpis i bez trudu kolejny odpis uzyskasz za niewielką opłatą.

    > Nie wiem czy ksiegę wieczystą też posiadała.

    Na pewno nie w domu pod poduszką ;)