eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - koszty manipulacyjneRe: Sklep internetowy - koszty manipulacyjne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sklep internetowy - koszty manipulacyjne
    Date: Fri, 05 Aug 2011 17:07:15 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <j1hprq$s49$13@inews.gazeta.pl>
    References: <j1gf3r$7sm$1@news.onet.pl> <4e3bdcae$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    <j1go4p$bvc$1@inews.gazeta.pl> <j1gp1h$b9h$1@news.onet.pl>
    <j1gqi1$kpp$1@inews.gazeta.pl> <j1hnks$m53$1@news.onet.pl>
    <j1ho4i$s49$12@inews.gazeta.pl> <j1hpm4$spf$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 24-107-6-196.dhcp.stls.mo.charter.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1312582330 28809 24.107.6.196 (5 Aug 2011 22:12:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Aug 2011 22:12:10 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <j1hpm4$spf$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:5.0) Gecko/20110624
    Thunderbird/5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:684967
    [ ukryj nagłówki ]

    On 8/5/2011 5:08 PM, Selektor wrote:
    >>> Na wyraźne życzenie klienta zwrot dokonany będzie w sposób
    >>> jaki sobie zażyczy, przy założeniu, że sam pokryje koszty swojego
    >>> życzenia.
    >>
    >> Nie nie możesz obciążyć go kosztami. Możesz ewentualnie nie spełnić
    >> jego zyczenia jesli nie chcesz takich kosztów ponieść.
    >
    > Ok. A z czego to wynika, że klient nie może mieć własnych
    > wyuzdanych, życzeń? Czy właśnie z zapisu w ustawie
    > "[..]To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie
    > niezmienionym[..]"?

    tak
    w kazdym innym przypadku jesli klient dostanie mniej, moze upomniec sie
    o reszte i wygra.

    >
    > Czyli to oznacza, że w/w ustawa tylko niby chroniąca
    > klienta, jednocześnie stawiając go w potrzasku?
    >
    > Klient powiedzmy z Lublina ja z Poznania i oczywistym
    > się wydaje, że w 99% przypadków nikt nie pofatyguje się po 50zł
    > czy 100zł osobiści.
    > Oczywiście pomijam tu aspekt reklamy czy dobrego imienia sklepu
    > i przy stosowaniu podobnych praktyk, utratę klientów.
    >
    takie zycie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1