eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep i złe doradztwo › Re: Sklep i złe doradztwo
  • Data: 2006-08-30 08:47:52
    Temat: Re: Sklep i złe doradztwo
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    .
    > Jest niepisana zasada - nie znasz sie nie kupujesz.
    >
    > Ja sie specjalnie na samochodach nie znam - jak ide
    > kupic woz to biore specjaliste ze soba, aby mi kitu
    > nie wcisneli. Jesli jednak kupujesz nie majac
    > bladego pojecia o sprzecie to kupujesz
    > na wlasne ryzyko.
    >
    > Pozostaje tylko sie cieszyc, ze sprzedawca
    > nie wcisnal karte za 3.000 zl.
    >
    > Poza tym napisales, ze sprzedawca wymienil sprzet.
    > Wypadaloby mu podziekowac.
    >
    Pięknie,
    Bronicie sprytnego oszusta-naciągacza zamiast oszukanej kobiety. To zwykłe
    oszustwo i wyłudzenie. Zalanie technicznym bełkotem zdezorientowanego
    klienta i naciągnięcie go na wydatki.
    Nie można tego podciągnąć pod niezgodność towaru? Towar znacznie
    przewyższający potrzeby (techniczne i finansowe) też jest niezgodny, tym
    bardziej że sprzedano go w taki sposób (delikatnie mówiąc nieetyczny).
    Po drugie może pograć w ten sam sposób.Przecież może zwrócić kartę
    graficzną - nie spełnia jej wymagań, niech weżmie z sobą osobę która się zna
    na sprzęcie i niech udowodnią że karta nie obrabia skomplikowanych procesów
    graficznym z oczekiwanym czasie i już jest podstawa do zwrotu. Nie musiała
    mu się tłumaczyć że skomplikowaną grafikę też będzie obrabiać...
    --
    Jackare


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1