eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep i złe doradztwo › Re: Sklep i złe doradztwo
  • Data: 2006-08-30 11:25:59
    Temat: Re: Sklep i złe doradztwo
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał

    > A w jakich? Ot, na przyklad wtedy, kiedy sprzedawca wcisnal kit, ze "do
    > prac biurowych niezbedna jest karta graficzna za 1500 zl". Sklamal?
    > Sklamal.


    Problem polega na tym, ze my nie wiemy, czy sprzedawca sklamal.
    Znamy tylko wersje od jednej strony. Poza tym jak niby ma to kupujacy
    udowodnic, skoro kupowal sam? Zapisac sobie dane klientow
    przed zakupem? Zwykle w sklepach komputerowych pracuje
    kilka osob-kumpli. Nawet jesli sprzedawca oszukal, to i tak kumple
    pojda w zaparte i powiedza, ze "kobieta chciala".

    Inaczej mowiac, rownie dobrze zamiast operowac paragrafami,
    mozna rozpoczac w ten sposob: "za siedmioma gorami, za siedmioma
    lasami..." ;)

    Neko


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1