eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep i złe doradztwo › Re: Sklep i złe doradztwo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!feed.news.interia.pl!not-f
    or-mail
    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sklep i złe doradztwo
    Date: Wed, 30 Aug 2006 10:47:52 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <ed3j58$2la$1@news.interia.pl>
    References: <a...@4...net>
    <ed3e88$t2j$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: vampir.opella.pl
    X-Trace: news.interia.pl 1156927465 2730 62.29.140.82 (30 Aug 2006 08:44:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Aug 2006 08:44:25 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: jacek.leszczuk % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:409961
    [ ukryj nagłówki ]


    .
    > Jest niepisana zasada - nie znasz sie nie kupujesz.
    >
    > Ja sie specjalnie na samochodach nie znam - jak ide
    > kupic woz to biore specjaliste ze soba, aby mi kitu
    > nie wcisneli. Jesli jednak kupujesz nie majac
    > bladego pojecia o sprzecie to kupujesz
    > na wlasne ryzyko.
    >
    > Pozostaje tylko sie cieszyc, ze sprzedawca
    > nie wcisnal karte za 3.000 zl.
    >
    > Poza tym napisales, ze sprzedawca wymienil sprzet.
    > Wypadaloby mu podziekowac.
    >
    Pięknie,
    Bronicie sprytnego oszusta-naciągacza zamiast oszukanej kobiety. To zwykłe
    oszustwo i wyłudzenie. Zalanie technicznym bełkotem zdezorientowanego
    klienta i naciągnięcie go na wydatki.
    Nie można tego podciągnąć pod niezgodność towaru? Towar znacznie
    przewyższający potrzeby (techniczne i finansowe) też jest niezgodny, tym
    bardziej że sprzedano go w taki sposób (delikatnie mówiąc nieetyczny).
    Po drugie może pograć w ten sam sposób.Przecież może zwrócić kartę
    graficzną - nie spełnia jej wymagań, niech weżmie z sobą osobę która się zna
    na sprzęcie i niech udowodnią że karta nie obrabia skomplikowanych procesów
    graficznym z oczekiwanym czasie i już jest podstawa do zwrotu. Nie musiała
    mu się tłumaczyć że skomplikowaną grafikę też będzie obrabiać...
    --
    Jackare


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1