  • Data: 2006-03-29 21:55:10
    Temat: Re: Sklep i stłuczenie towaru
    Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sama sobie odpowiedziałaś i trafiłaś w sedno sprawy, po co płaciłaś? Nikt
    > nie miał prawa cię do tego zmusić, po prostu wykorzystano twoja niewiedzę...
    > Współczuję. Konsument ma też prawa.

    Akulka ten komplet solniczek kosztował dokladnie 9,40 więc stosunkowo nie duza
    kwota , ale tak mnie zastanawia co by było jakbym stłukła damy na to ten
    talerz od kompletu za wieksza kwote ;)

    Tzn ze mogłam w ogóle nie zapłacić ?? bo nie bardzo rozumiem twoją
    wypowiedź ?/ czy moglam zapłacić tylko za połowe etc ??Nigdy nie byłam w
    takiej sytuacji, a panie sprzedwawczynie od razu ze mam za całość zapłacić etc

    pozdr

    aska