  • Data: 2006-03-29 23:15:39
    Temat: Re: Sklep i stłuczenie towaru
    Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czemu piszesz o winie? Przecież nikt jej do więzienia nie pakuje.
    > Wyrządziła szkodę to powinna ją naprawić (zapłacić).

    toz zapłaciłam bez kłótni awantur i w ogóle , ale tez sklep ma w obowiązku tak
    ustawiac towar zeby był odpowiedni zabepieczony a nie tak ze część np wystaje
    poza półkę etc

    > W opisie sytuacji mamy: "w wyniku niefortummego zaczepienia torebka".
    > Oczami wyobraźni widzę tę sytuację. Nieraz byłem szturchany torebką
    > czy parasolem przez kobiety, które dźwigają to na ramieniu lub pod
    > pachą tak, że sporo wystaje z tyłu a nie mają wyczucia jak daleko to
    > sterczy za nimi.

    akurat nic z tylu nic spporo nie wystawało az tak jak sobie wyobrażasz, a juz
    nikomu normalnemu nie przyszłoby nosic parasola pod pacha w sklepie ze
    szkłem ;) po prostu towar w calym sklepie jest tak ustawiony jak opisałam ,
    często wręcz piramidy polka w formie wyspy a nim po kilkafdziesia jeden na
    drugim wazonów i przy samej krawedzi lub poza nia wystarczy bardziej
    zamaszysta spódnica i wszystko moze spaść, a taka ekspozzycja szkla moim
    zdaniem nie jest odpowiednia ekspozycją

    pozdr

    aaska