eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep i stłuczenie towaru › Re: Sklep i stłuczenie towaru
  • Data: 2006-03-30 06:59:51
    Temat: Re: Sklep i stłuczenie towaru
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Renata Gołębiowska napisał(a):
    > On 2006-03-29, Aska <a...@o...pl> wrote:
    >>> Sama sobie odpowiedziałaś i trafiłaś w sedno sprawy, po co płaciłaś? Nikt
    >>> nie miał prawa cię do tego zmusić, po prostu wykorzystano twoja niewiedzę...
    >>> Współczuję. Konsument ma też prawa.
    >>
    >> Akulka ten komplet solniczek kosztował dokladnie 9,40 więc stosunkowo nie duza
    >
    > Taka była cena na komplecie? Bo jeśli tak, to zdaje się nie tylko
    > pokryłaś sklepowi straty, ale także dałaś im zarobić.

    Dokładnie.
    IMO sklep powinien przedstawić fakturę ile za dany komplet zapłacił
    sklep (znając życie z 5zł) i chyba to należało pokryć.
    Bo 9.40zł to już ta cena+marża.

    Teoretycznie przecież na tej samej solniczce mogło być naklejone 94zł,
    co nijak by nie zmieniło wartości solniczki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1