    From: Dariusz <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skanowanie portów
    Date: Mon, 04 Feb 2002 22:55:07 +0100

    hash wrote:

    > nie wytrzymalem, musze sie tu wpisac po tym powyzszym co przeczytalem LOL
    > przeciez Dariusz/Jacek sam nie wie o czym mowi (on tak na serio czy to
    > zart?)
    > porty standardowo WSZYSTKIE OTWARTE?!
    > ROTFLMAO
    >
    > [blablabla]

    Standardowo wszystkie porty sa zamkniete ?!
    Niepotrzebne nam sa wiecej firewalle.

    ROTFLMAO [blablabla]
    ROTFLMAO [blablabla]
    ROTFLMAO [blablabla]
    ROTFLMAO [blablabla]

    > jak jest skoro nie jest?:D

    > daruj sobie, a jesli rzeczywiscie takie cos napiszesz to:
    >
    > a) nikt nie przeczyta...
    > b) kogo to obchodzi? jestes takim GuRu od security?
    A ty jestes Gula-Gula ?

    > b) napewno nie ja, tymbardziej za 2zł, (powiem wiecej, jakby ktos mi dal 2
    > zł to rowniez bym nie przeczytal - po tym co przeczytalem tutaj - napewno
    > nie:)

    Ok. Bedzie kosztowala nie 2 zl a 200 zl.

    > a ty za to znasz stan wiedzy na rok 2010 (ale cos "koslawo" i "dziwnie":)
    > a nt. security to chyba 1950! :D
    Powiedz mi czy ktokolwiek sie zna na security, skoro internetowe
    trojany, wirusy, robaki
    placza sie od lat po internecie i zero reakcji.
    Kazdy nowy atakuje znow setki tysiecy komputerow.

    Sama definicja bezpieczenstwa internetowego/sieciowego jest bledna,
    poniewaz zostala
    przygotowana przez osoby, ktore zyja z instalowania, sprzedawania
    zabezpieczen,
    a nie przez uzytkownikow, ktorzy sa beneficjentami i biorcami kontentu
    internetowego.
    Jaki sens w ogole ma mowienie o bezpieczenstwie, gdy w sieci znajduja
    sie tysiace aplikacji ktore
    robia co chca po zainstalowaniu.
    A ich autorzy nie ponosza zadnej odpowiedzialnosci finansowej lub innej
    za szkody lub twierdza ze ich maksymalna odpowiedzialnosc jest
    ograniczona do 1 $.

    Bezpieczenstwo sieciowe w internecie jest mitem. Nie mozna jednoczesnie
    organizowac hucznych przyjec
    w domu dla 100 gosci i liczyc, ze wszystkie lyzeczki powroca do
    kredensu.

    Ten komputer sieciowy jest bezpieczny, ktory jest odlaczony od
    internetu.
    Innej zasady bezpieczenstwa internetu nie ma i nie istniala.

    Kto twierdzi inaczej niech to udowodni.

    > bardzo dobrze!
    > popieram! powinienes juz sie udac go scigac (ale nie zabieraj ze soba
    > komputera...)
    >
    > (a na serio to: ROTFL (za cytat) )
    >
    > inna sprawa ze programy na licencji GPL sa sprawne, przetestowane

    > 1. bredzisz
    bredzisz ?
    > 2. i tak mozna szyfrowac polaczenie :-P
    dokladnie
    zauwazylem na samym poczatku ze twoje polaczenie do usenetu jest
    zaszyfrowane i dlatego cie tak trudno zrozumiec.

    Jacek