  • Data: 2002-02-03 20:23:16
    Temat: Re: Skanowanie portów
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    03 lut 2002 o 13:49 GMT
    Kaja
    > A co ma wspólnego Hamster- program pocztowy

    Hamster nie jest programem pocztowym. Jest serwerem newsów i poczty (SMTP
    i POP). A z wątkiem ma tyle wspólnego, że udostępnia jakieś usługi, podobnie
    jak serwery WWW czy Samby.

    > z przeglądarkami stron
    > internetowych?

    Przez bramkę www-email można się dostać z przeglądraki stron internetowych
    na POP3 Hamstera. ;->>

    > Hamstera nie musisz mieć uruchomionego.

    Nie musisz mieć uruchomionych jakichkolwiek serwerów. I co z tego?

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński