  • Data: 2005-02-14 20:42:23
    Temat: Re: Sfałszowanie weksla.
    Od: "Levis" <l...@p...onet.poczta> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1c7b296f294d3db6989bd3@news.tpi.pl...

    > Te dane nie wziely sie z powietrza. Conajmniej jedna z tych osob, ktore
    > sa na wekslu to twoj znajomy .... i ta osobe nalezy "mocno" przepytac
    > oraz wskazac policji jako "współudziałowca" w przestępstwie ... a nuż
    > się załamie i wszystko wyśpiewa ?

    Zgadzam się. Policja swoją drogą, bo rzeczywiście te inne osoby z weksla
    znam i po prostu ktoś zrobił mi świństwo, ale póki co nie chcę żeby komornik
    zapukał do moich drzwi i ogołocił mnie do czysta. Ja znam polskie realia,
    tutaj wszystko jest możliwe. Dlatego na razie chciałbym wstrzymać egzekucję
    tego pseudo długu i stąd jedno z moich pytań w pierwszym poście. Na policję
    przyjdzie czas, tym bardziej że jak już pisałem zawiadomiłem prokuraturę.
    Będą przesłuchania, sprawy sądowe, dla mnie czysta strata czasu i nerwów i
    jeszcze na koniec zasądzą jakieś marne odszkodowanie a ja żyję w strachu czy
    mi komornik nie wyniesie wszystkiego z chałupy.
    Sprawa priorytetowa: czy jak zgłoszę zastrzeżenia do sądu w Szczecinie i
    zawiadomię ich o skierowaniu sprawy do sądu w Łodzi to czy wstrzymana
    zostania egzekucja kwoty z weksla?
    Reszta pytań też pozostaje do odpowiedzi :-)
    Pozdrawiam.
    --
    Levis