  • Data: 2005-02-15 22:58:51
    Temat: Re: Sfałszowanie weksla.
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Levis napisał(a):

    > Oczywiście poproszę sędziego i uprawdopodobnię mój zarzut. Wg. mnie to
    > powinno stanowić wystarczający powód aby zawiesić wobec mnie egzekucję kwoty
    > z weksla. Nie wiem jak Wy, ale mnie nie zdarza się codziennie, że ktoś
    > wpisuje mnie na weksel ani nie zdarza mi się codziennie zgłaszać
    > przestępstwa w prokuraturze. To są raczej za ciężkie przypadki, żebym sobie
    > żartował i robił jaja z wymiaru sprawiedliwości. Oczekuję, że wymiar
    > sprawiedliwości nie będzie sobie robił jaj ze mnie. Jak się to wszystko
    > skończy raczę poinformować. Dziękuję za wyjaśnienia, pozdrawiam.
> [...]

    NIe czekaj, biegaj do prawnika, żeby czegoś nie spieprzyć - terminy,
    formularze itp.
    Jeżeli zarzuty - to nakazowe - szkoda, że nie upominawcze bo będziesz
    musiał zapłacić za zarzuty.
    Sprawę pewnie wygrasz, więc zwrócą ci koszty, ale stres zostanie.
    Jak ktoś pisał dołącz potwierdzone kopie doniesienia o przestępstwie i
    resztę korespondencji.
    Masz bodzjże dwa tygodnie od daty odbioru nakazu na zgłoszenie zarzutów.
    Pilnuj tego jak oka w głowie, bo się potem nie wybroniasz.

    MAc