  • Data: 2003-02-14 18:50:49
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa TPSA smierc frajerom
    Od: "Shepa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sandra za duzo myslisz....
    Standardowo usuwam takie swinstwa z kompow znajomych. Te programy
    automatycznie wskakuja Ci na pulpit albo w okolicach zegara.
    Jesli sa napisy informujace o oplatach...przeciez ludzie nie maja pojecia ze
    cos moze im automatycznie namieszac w ustawieniach polaczenia dial-up.
    Jest to moim zdaniem totalne nieporuzmienie, oszustwo i absolutnie nie wolno
    placic za to rachunkow telefonicznych, zwlaszcza ze przed komputerem moze
    siedziec dziecko. Nie zostaje zachowana procedura rzetelnego poinformowania
    uzytkownika o skutkach takiego polaczenia. Wykorzystuje sie nawyk szybkiego
    klikania. Trzeba byc wariatem zeby akceptowac polaczenia netowe za powyzej
    3-4 zl na minute. Najlepiej blokowac numery 0700 co powinno byc w opcji
    standardowej. TPSA tylko na wyrazne zycznie abonenta powinna wlaczac tego
    typu uslugi. No ale coz, jak to ktos zauwazyl, TPSA zarabia na tym wiec
    traci "zrozumienie" dla tego typu nergatywnej dzialanosci, choc wszyscy
    sobie zdaja swietnie sprawe z calej otoczki towarzyszacej takiemu
    interesowi.
    No ale jeszcze z 2-3 lata a ta firemka zacznie sie zwijac troche szybciej.
    Prawnicy na grupie powinni sie zebrac i wystosowac jakies pismo do Zarzadu
    TPSA, dla dobra ogolu..Powinien byc zachowany 3 stopniowy, wyrazny tryb
    wchodzenia w takie uslugi, z duza plansza o oplatach. Info o deinstalacji
    programu, nie mowiac juz o hasle do uruchamiania takiego programu (ciekawe
    jak bardzo spadlyby obroty takich firm)
    Shep