  • Data: 2003-02-17 07:05:13
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Albercik" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiem Ci - tak jak wystawcy kart kredytowych poznają, że Kowalski NIE
    dokonał
    > reklamowanej transakcji.
    > Pisałem już wielokrotnie jak ten problem można ŁATWO opanować:
    > 1. Wypłacać kasę po 2-3 miesiącach, gdy nie ma reklamacji. Jakakolwiek
    reklamacja
    > rachunku to powstrzymanie wypłaty danej kwoty.

    Myslisz ze wszystko jest za darmo? W takich wypadkach wszyscy by wchodzili
    na takie strony a potem skladali reklamacje. Raczej kiepskie rozwiazanie
    problemu.

    > 2. Konkretne wymogi co do dialerów: trzykrotne ostrzeżenie na całą stronę,
    > na czerwono, ostrzeżenie przed nawiązaniem połączenia i w trakcie jego
    trwania
    > co do ceny połączenia.

    A jesli ktos przejdzie i to - i bedzie sie tlumaczyl ze nie ma obowiazku aby
    umial czytac.
    No tak i o cenie polaczenia tez na cala strone - co by ewidentnie przykrylo
    to co wlasnie chcesz zobaczyc.

    > 3. Umożliwianie połączeń tylko z konkretnymi, zarejestrowanymi numerami
    IP,
    > a nie otwieranie bramki na cały Internet.

    A to niby dlaczego? Kupujesz sobie numer 0-700 i podlaczasz z drugiej strony
    co chcesz. Wiec dlaczego masz nie zrobic sobie z tego wyjscia na caly
    internet?

    > Trzeba tylko chcieć, a TP SA NIE CHCE bo zarabia na tych oszustwach
    krocie.

    A niby dlaczego ma sie im chciec? To jest raczej Twoj problem. Zainstaluj
    sobie linuxa, tam nie zmieni Ci nic w ustawieniach. No chyba ze chcesz podac
    do sadu jeszcze microsoft - w koncu to oni tez umozliwiaja tego typu
    zagrywki - w koncu to na ich systemie i ich przegladarce. Nie sprawdzilem,
    ale nie wiem czy jako zwykly uzytkownik w indows nt/2000/xp mozesz zmieniac
    sobie ustawienia dial-up.

    > Gdyby to było w USA to ta firma już byłaby bankrutem po takim numerze.

    Tutaj to juz pojechales na maksa - mam nadzieje ze sie przbudziles.

    > pozdrawiam
    > Arek

    Pozdrawiam
    Albercik