  • Data: 2003-02-17 12:08:43
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa TPSA smierc frajerom
    Od: "Albercik" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Standardowo usuwam takie swinstwa z kompow znajomych. Te programy
    > automatycznie wskakuja Ci na pulpit albo w okolicach zegara.

    Zgadza sie

    > Jesli sa napisy informujace o oplatach...przeciez ludzie nie maja pojecia
    ze
    > cos moze im automatycznie namieszac w ustawieniach polaczenia dial-up.
    > Jest to moim zdaniem totalne nieporuzmienie, oszustwo i absolutnie nie
    wolno
    > placic za to rachunkow telefonicznych, zwlaszcza ze przed komputerem moze
    > siedziec dziecko.

    Moze - ale to Ty tego dziecka nie upilnowałeś - a tym bardziej nie
    zabezpieczyłeś komputera przed tego typu działaniem (zmiana ustawien
    polaczenia Dial-Up).
    Tak jak już odpowiedziałem Elite.pl - dlaczego wobec tego nie podasz do sadu
    Microsoftu? Jeśli to ich program umożliwia (poprzez luki w zabezpieczeniach)
    podmiane jednego numeru dial-up na inny. Ewentualnie zainstaluj sobie
    darmowego Linuxa - problem z glowy.

> [...]
    > uzytkownika o skutkach takiego polaczenia. Wykorzystuje sie nawyk
    szybkiego
    > klikania. Trzeba byc wariatem zeby akceptowac polaczenia netowe za powyzej
    > 3-4 zl na minute. Najlepiej blokowac numery 0700 co powinno byc w opcji
    > standardowej. TPSA tylko na wyrazne zycznie abonenta powinna wlaczac tego
    > typu uslugi. No ale coz, jak to ktos zauwazyl, TPSA zarabia na tym wiec
    > traci "zrozumienie" dla tego typu nergatywnej dzialanosci, choc wszyscy
    > sobie zdaja swietnie sprawe z calej otoczki towarzyszacej takiemu

    Zgadza się.

    > No ale jeszcze z 2-3 lata a ta firemka zacznie sie zwijac troche szybciej.
    > Prawnicy na grupie powinni sie zebrac i wystosowac jakies pismo do Zarzadu
    > TPSA, dla dobra ogolu..Powinien byc zachowany 3 stopniowy, wyrazny tryb
    > wchodzenia w takie uslugi, z duza plansza o oplatach. Info o deinstalacji
    > programu, nie mowiac juz o hasle do uruchamiania takiego programu (ciekawe
    > jak bardzo spadlyby obroty takich firm)

    Tylko jaki związek z napisaniem tego programu ma TP.SA? Wystosuj takie pismo
    do tworcow tego "programu"

    Pozdrawiam
    Albercik