  • Data: 2003-02-17 13:15:10
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Albercik" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niby dlaczego miałoby tak być? Uważasz, że wszyscy ludzie to oszuści?
    > Albo nawet ich większość?
    > Ja tak nie uważam i uważam, że gdyby zrobić tak jak pisałem problem
    > praktycznie by nie istniał bo nawet dzieciaki wiedziałyby co robią.

    Masz ochote poogladac strony erotyczne a nie wiesz jak uzywac komputera to
    wypozycz kasete wideo. Taniej i bezpieczniej.

    > Dlatego, że w tej chwili przy przełączeniu na 0-700 ludzie nie zdają sobie
    > z tego sprawy bo mogą korzystać z WSZYSTKICH zasobów Internetu, a nie
    tylko
    > wybranych serwisów. To jest jedna z przyczyn takiej skali oszustw.
    > A jak ktoś wchodzi na numer za kilka złotych to chyba nie po to by sobie
    > ściągać pocztę czy przeglądać eterię?

    Nie sądzisz że to nie jest wina telekomunikacji? To samo jakby Ci zabronili
    postawić faks, lub ograniczyli faksy tylko do 2 linijek.

    > Jeśli tak podchodzisz do sprawy to chyba wszystko na temat.
    > Tylko po co Ci Państwo, policja, sądy itp.
    > Przecież bandyci, napastnicze państwa, oszuści, złodzieje to TWÓJ
    problem...

    Mowa byla w kontekście TP.SA - to nie jest ich problem. Oni nie robią nic
    nielegalnego.
    Skargę składaj do producenta "programiku" oraz do osoby która wykupiła w
    TP.SA numer. A najlepiej na producenta i firme - wlasciciela numeru 0700 do
    prokuratury.

    > Nie. Gdyby to było w USA to taka firma musiałaby zapłacić niewyobrażalne
    > odszkodowania. W praktyce cały jej majątek przeszedłby w ręce
    pokrzywdzonych.
    > Niestety tu jest Polska i złodziejstwo nie jest tępione :((

    Jaka firma? Telekomunikacyjna??? Możesz przytoczyć jakiś przykład? Cos mi
    sie wydaje ze nadal bujasz w oblokach.

    Widzę, że wyciąłeś fragment o innych systemach, ktore nie umozliwaja zmiany
    numeru Dial-Up (np. Linux). Wiec jednak Microsoft tez mozesz podac do sądu
    za to ze wypuszczają badziewne systemy operacyjne, a jakiś koleś z nożem
    zmusił Cię do ich używania.

    Pozdrawiam
    Albercik