  • Data: 2003-02-16 02:53:44
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Xena wrote:
    > To powiedz mi tylko jedno - po czym TPSa ma poznać, czy teraz Kowalski
    [..]

    Powiem Ci - tak jak wystawcy kart kredytowych poznają, że Kowalski NIE dokonał
    reklamowanej transakcji.
    Pisałem już wielokrotnie jak ten problem można ŁATWO opanować:
    1. Wypłacać kasę po 2-3 miesiącach, gdy nie ma reklamacji. Jakakolwiek reklamacja
    rachunku to powstrzymanie wypłaty danej kwoty.
    2. Konkretne wymogi co do dialerów: trzykrotne ostrzeżenie na całą stronę,
    na czerwono, ostrzeżenie przed nawiązaniem połączenia i w trakcie jego trwania
    co do ceny połączenia.
    3. Umożliwianie połączeń tylko z konkretnymi, zarejestrowanymi numerami IP,
    a nie otwieranie bramki na cały Internet.

    Trzeba tylko chcieć, a TP SA NIE CHCE bo zarabia na tych oszustwach krocie.

    Gdyby to było w USA to ta firma już byłaby bankrutem po takim numerze.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm